…csak egy sima weboldal kéne..

Ha a sima alatt azt érted, hogy összedobálunk pár menüpontot és néhány faék oldalt, nos, olyat mi nem készítünk. Arra van sok más vállalkozó.

Az általunk készített weboldalaknak van egy flow-ja, egy megtervezett olvasói/vásárlói útvonal, mérünk és mérünk, tehát bekötjük az analitikákat, (igen, a Hotjart is és számos mást), nem félünk használni a SEO eszközöket – ezeket a lépéseket egy árajánlatban mind részletezzük. Az általunk átadott oldalra már rögtön vezethetsz hirdetést. (a weboldalak többsége nincs ehhez előkészítve, így nem is tud igazán hatásos lenni a hirdetése)

Kell-e manapság még weboldal?

Erre van hosszú válaszunk is, a rövid az, hogy persze, hogy kell weboldal (vagy webshop), hisz ez a céged vagyona, és az értékesítési folyamataid jól mérhető lelke.

“Earth without ART is eh”

Miben segít a DaCapoAgency?

  • Hogy nulláról (domain, tárhely vásárlás) elkészítjük weboldalad és/vagy webshopod, WordPress alapokra.
  • A webshopot beüzemeljük és összekötjük a fizetési rendszerekkel,
  • beállítjuk a szükséges méréseket,
  • feltöltjük és keresőoptimalizáljuk a termékeket.
  • Ha szükséges, termékleírásokat is készítünk, marketinges szövegírást vállalunk.


Ma egy jól működő, értsd eredményes weboldal, ami igazán üzleti érdekeket szolgál, egy induló vállalkozásnál is elvárás – egy öregebb cégnél pedig egyszerűen a hitelesség fenntartásához IS szükséges.

Így “marketingesítünk” már működő weboldalakat:


A weboldalak kb. 2 év után elöregednek, ha folyamatosan nem foglalkozol vele. A változó technika is mindig ad okot a megújításra (marketingben ez kb. folyamatos) és a vásárlói szokások is időnként irányt váltanak.
Egyszerűen muszáj ráncfelvarrást végezni.

  • Ha van már weboldalad és ahhoz kéred a segítségemet, kutatással fogunk kezdeni. Google Analytics, hogy lássuk, mire, hogyan és kik használják most az oldalt.
  • Ha új vevők felén nyitnál, megkeresem a legjobb utat, hogy tudod őket megszólítani. Lehet, hogy egyszerűen a weboldaladon kell valamit másképp, máshova.
  • Ha új weboldalt szeretnél, először versenytárs kutatást végzek, megnézem az arculatodat, és a kitűzött üzleti céljaidat.

Mindegy is, hogy az utak közül melyiket járjuk, a webfejlesztési/üzletfejlesztési munkám során a folyamatok a  következők.

Munkafolyamatok az eredményes oldalért

1. szakasz Persona – kikhez szeretnél szólni és milyen céllal. Összegyűjtöm az adott kitalált személyek motivációját, webes előképzettségét, a weboldal használat tipikus helyszíneit, és még ezer dolgot.

2. szakasz Journey – amikor összeírom, mit keres az oldalon, milyen lépéseken akar végigmenni, hol léphet ki menet közben, hogy tudom elvezetni az infohoz.

3. szakasz Function – amikor összerakom, hogy az oldal mivel szolgálja ki a felmerült igényeket (hírlevél, regisztráció, élő FB fal, stb.)

4. szakasz Wireframe – amikor leskiccelem, hogy a felhasználói utakat hogyan lehet logikusan oldalba szervezni.

5. szakasz  WP theme – ezekhez keresek egy WP sablont vagy csinálok egyet.

6. szakasz Content – amikor a megkapott tartalmakat átszerkesztem, fotókat keresek hozzá, tördelem, kiemelem

7. szakasz 90% – amikor elvégzem a kulcsszavazást, a formátumokat, a layoutot, oldalsebességet és még ezer dolgot

8. szakasz Launch – és azt készre csiszoljuk

Ne áltassuk magunkat – neked, mint a vállalkozásod tulajdonosának is rengeteg előkészítő munkád lesz. Sokan úgy vélik, hogy ha végre találtak egy “programozót”, aki nem is tűnik el 2 hét után (:-)´és ezzel le is zárul az őket terhelő munka. Nos, nem.

A weboldal készítési munkák oroszlánrésze a tartalommal van és nem annak megmutatásával. Kifejezetten webre írt, a webes olvasási szokásokhoz alkalmazkodó, naprakész szövegek kellenek, mégpedig nem kis mennyiségben.

Ma már bőven nem elég, hogy “elérsz itt és itt”, az a névjegy. Egy weboldal ébresszen bizalmat a látogatódban, hogy értesz ahhoz, amit csinálsz, hogy igényes vagy, hogy magabiztos vagy és választ tudsz adni a látogatót foglalkoztató problémákra.

Ez sok betű.

A webes szövegírás egy külön szakma, ha nekiülsz, megérted, hogy miért. Nos, eddig a szövegek.

De mi a helyzet a képekkel?

Nem sokkal könnyebb az sem. .-) Mindenképp fognak kelleni imázsképek, amikkel a márkád pozicionálását végzed, és amik a figyelmet a tartalmadra irányítják. Ezek jellemzően csodálatos, nagy felbontású, hangulatos, profi fotók, még akkor is, ha a te termékedhez épp nincs közük. Weboldalra kellenek, mert az esztétikus oldalon maradnak ott olvasni a leendő ügyfeleid is.

A trend az, hogy a fogyasztók már kevésbé várják el, hogy tökéletes legyél, ezért ezekből a fotókból nem sok kell, inkább egészítsd ki életszerű, rólad vagy a termékedről szóló természetesebb képekkel is.
Nagyon fontos, hogy ezeknek a minősége is “fogyasztható legyen.

Egy számounkra igen kedves weboldal munkánk [2019 ősz] itt:
https://veres1szinhaz.hu/ 

Ha webshopod van, akkor álljunk meg egy kicsit.

Ugye, Te is a képek alapján vásárolsz? A termékfotók szinte mindennél fontosabbak. Adott termékről minimum 4-5- képet tölts fel, ezek lehetnek használat közbeni fotók is. Sok webáruház tulajdonos ott bukik el, hogy ezekre a képekre nem fektet elég nagy hangsúlyt.

Pedig minden képed egy lehetőség a meggyőzésre. Sokkal jobban hat, mintha mégegy bekezdést leírnál róla.

Azt el kell döntened, hogy a képek elkészítésére és beszerzésére mennyit szánsz, hiszen ha weboldal elkészítését kéred, az általában hozott anyagból történik. Ha még nincs meg a tartalmad, akár szöveg, akár kép, az első lépés, hogy azt elő kell állítani.

A legtöbb jó tartalom Nálad van. Az ügyfélszolgálatodban, a facebook csoportodban, a vevői reklamációkban és visszajelzésekben – ez egy aranybánya. Érdemes tehát kezdésnek ezeket is átnézni.

Ha kérdésed van vagy konzultálnál, akár most is megteheted itt

    Az Adatvédelmi Tájékoztatót elolvastam, a levél elküldésével hozzájárulok ahhoz, hogy nevemet, email címemet a dacapoagency kezelje.

    Hozzájárulok

    vissza a szolgáltatásokhoz

    Címkék: , , ,