Ha nincs meg a marketing szakértelem a cégedben, de növekedni szeretne a vállalkozásod, vagy csak szeretnéd kiszervezni a cégedből a vevőszerzést, a tartalomgyártást, a hirdetési folyamatokat, a weboldal karbantartást és minden, a marketinghez köthető tematikát, keress meg minket.
Szerződhetünk határozott idejű projektekre, vagy heti 3-10 órás tartós együttműködésre – ahogy a téma megkívánja.
Itt találsz 3 mini-esettanulmányt, ami segít eldönteni, vajon mi leszünk-e a megfelelő partnere cégednek. A munkáinkat (szinte) minden esetben mérhetővé tesszük, adatok alapján javaslunk döntéseket és az üzleti problémádból indulunk ki.
Referencia 01.
Üzleti probléma: Egy fiatal vállalkozás vezetője keresett meg azzal a kérdéssel, hogyan vajon miért nem tud a frissen elkészült oldala érdeklődőket szállítani.
Alapos elemzések után a követlezőkben tudtunk segíteni neki:
- marketing akcióterv készült fél évre – mikor mire fókuszáljunk, milyen üzleti céllal
- létrehoztuk a szükséges közösségi média eszközöket, ez esetben Linkedin profilt és Facebook oldalt
- tartalommarketing terv készült, mikor milyen tartalmat terjesztünk milyen platformokon, milyen újrahasznosítással
- szakmai blogot vezettünk be, amit a keresőszavakra optimalizáltunk, linkeket építettünk bele
- a weboldal „marketingesítését” elvégeztük, hogy minden oldalnak világos célja lett a rendszerben
- landing oldalak készültek termékekre, amikre google hirdetést toltunk
- létrehoztuk a pontos konverziós mérésekhez szükséges aloldalakat, a témánkénti köszönő oldalakat
- elkészült a termékcsoportok érdeklődőinek téma szerinti email automatizmusa (alapvetően direkt értékesítés folyik a cégnél)
- a weboldalt a keresők számára (is) optimalizáltuk (SEO)
- kapott 404-es érekzőoldalt a hibás url-t beírók megmentésére
Az értékesítésre előkészített oldal: https://minosegiirodabutor.hu/
Referencia 02.
Üzleti probléma: Egy szabadtéri nyári fesztivál, a Mézesvölgyi Nyár szervezői kértek marketing stratégiát, hogy a szűkös büdzsével a lehető legpontosabban tudjanak célozni és a marketing folyamatok áttekinthetők legyenek
Ötödik éve lesz, hogy ez a fesztivál nyaranta 2 hónapon keresztül szórakoztatja a látogatókat. A weboldal a központja az értékesítésüknek, ide vezetjük a hideg és meleg közönséget, a jegyértékesítés kiszervezve a jegyx1.hu rendszerén történik.
A használt marketing megoldások száma 20 feletti, minden használt eszközünk a vevőszerzési folyamatba illeszkedik. A covid ellenére 2020-ban és idén is megrendezik a fesztivált, a grafikon a covid előtti időszak májusát (narancssárga) hasonlítja a 2021. májusi számokhoz (kék). Jelentősen csökkentett marketing büdzsé mellett is négyszerezte az elérését az oldal.
A fesztivál oldala: https://mezesvolgyinyar.hu/
Referencia 03.
Üzleti probléma: Elavult címlista és rossz technikai megoldások miatt az email marketing nem generál forgalmat, érdeklődőket. A startupnak készítettünk email marketing tervet és meg is valósítottuk egy új célszoftverrel (Mailchimp). Már az első küldések hozták az eredményeket.
Az email marketing nem halott. Ezt az emailt 2019. szeptember 19-én küldtem ki, és 24 óra múlva átlépte az 50%-os megnyitási arányt (lásd a képen alább).
4 napra rá újraküldtem a nem megnyitóknak, és összességében elért:
61%-os megnyitást
37%-os CTA kattintást
Az email marketing szerepe a weboldal forgalomterelésében elvitathatatlan: (kék grafikonnal az aznapi forgalom)
A startup oldala: https://veres1szinhaz.hu/
Írd meg az üzleti problémádat és először csak beszéljük át, hátha tudunk segíteni. Referenciáinkhoz elérhetőséget is adunk.