A weboldalamat “marketingesíteni” kéne!

Az megvan, amikor elkészül a weboldalad és várod, hogy szállítsa az érdeklődőket? Igen? Nos, erre alkalmassá is kell tenned az oldalt
és ezt nem csinálja megy automatikusan egy webfejlesztő. A DaCapoAgency abban több, hogy minden fejlesztést a marketing funkcióknak alárendelve készít.

Röviden: ha valami nem ad el így vagy úgy, akkor hiába szép, nincs rá szükség az oldalon.

Referencia 01.: Egy fiatal vállalkozás vezetője keresett meg azzal a kérdéssel, hogyan vajon miért nem tud a frissen elkészült oldala érdeklődőket szállítani.

Alapos elemzések után a követlezőkben tudtunk segíteni neki:

  • marketing akcióterv készült fél évre – mikor mire fókuszáljunk, milyen üzleti céllal
  • létrehoztuk a szükséges közösségi média eszközöket
  • tartalommarketing terv készült, mikor milyen tartalmat terjesztünk milyen platformokon, milyen újrahasznosítással
  • szakmai blogot vezettünk be, amit a keresőszavakra optimalizáltunk, linkeket építettünk bele
  • a weboldal “marketingesítését” elvégeztük, hogy minden oldalnak világos célja a rendszerben
  • landing oldalak készültek termékekre, amikre google hirdetést toltunk
  • létrehoztuk a pontos konverziós mérésekhez szükséges aloldalakat, a témánkénti köszönő oldalakat
  • elkészült a termékcsoportok érdeklődőinek téma szerinti email automatizmusa (alapvetően direkt értékesítés folyik a cégnél)
  • a weboldalt a keresők számára is optimalizáltuk (SEO)
  • kapott egy 404-es oldalt a hibás url-t beírók “megmentésére”, ilyet:
Az értékesítésre előkészített oldal:
 https://minosegiirodabutor.hu/ 
alap weboldal marketingesítése: blog, landing, szerkezet, leadgyűjtés

Referencia 02.: Egy színház részére készült email marketing terv és megvalósítás. A projekt egészen friss, de az első küldések már hoztak eredményeket.

Az email marketing nem halott. Ezt az emailt 2019. szeptember 19-én küldtem ki, és 24 óra múlva átlépte az 50%-os megnyitási arányt (lásd a képen alább).
4 napra rá újraküldtem a nem megnyitóknak, és összességében elért:

61%-os megnyitást
37%-os CTA kattintást

veres1szinhaz_24oras_riport_hirlevel

Az email marketing szerepe a weboldal forgalomterelésében elvitathatatlan: (kék grafikonnal az aznapi forgalom)

Referencia 03.: Egy ékszerművész webshopjához készült blog, ami értékesítés támogatási céllal készült el.

Weboldal és webshop, vevőszerző bloggal:
https://ilyesjuli.hu/hu/category/blog/ 
zöldmezős webshop, szövegírás

Portfóliónk

Ha ajánlatot kérnél, akár most is megteheted itt

Az Adatvédelmi Tájékoztatót elolvastam, a levél elküldésével hozzájárulok ahhoz, hogy nevemet, email címemet a dacapoagency kezelje.

Hozzájárulok

vissza a szolgáltatásokhoz

Címkék: , , ,