Ha a TE vállalkozásod is elérkezett már abba a stádiumba, hogy hirdessen, bizony tapasztalhatod, hogy mennyi kreatív anyagra, mennyi szoftver bekötésre, mennyi-mennyi szövegírásra van szükséged – és még a hirdetés el sem indult.

Most leírom ide is, újból, nyomatékosan.

Addig nem érdemes hirdetésekre költeni a pénzedet, amíg a weboldalad nem áll készen erre. Mik ennek a jelei?

  • nincsenek jó űrlapok, köszönőoldalak, érkeztető oldalak
  • nem tudod, hogy a GTM (tag manager) kapcsolódik-e az oldaladhoz
  • nincsenek rendben az adatkezelési anyagaid
  • ha még nem keresőoptimalizált az oldalad
  • ha sosem volt kulcsszókutatásod
  • ha még nincs tartalomterved, amivel az érdeklődőből vásárlót tudsz faragni
  • ha nincs még bármilyen érdeklődő menedzselési rendszered
  • ha nem gyűjtesz még email listát és nem email marketingezel

De ha már mindezeken túl vagy, akkor lehet megtervezni a reklámköltéseket.

Ha hirdetsz, ehhez hasonló érkeztető oldalak kellenek, amikre a hirdetésed forgalma irányul:

landingpage_AGS
Egyik landing oldalunk legutóbb:
 https://minosegiirodabutor.hu/charta-szek-kenyelem-kifinomultsag/ 

Google display hirdetésekhez hirdetési kreatívokat készítünk, mostanában ilyeneket:

googleadwords_kreativ_AGS
googleadwords_kreativ_AGS

Portfóliónk

Szóval, ha eldöntötted, hogy hirdetsz,

pixelpontos képi anyagokra lesz szükséged, jól konvertáló címekre, szövegekre, működő mérési rendszerekre.

Fordulj hozzánk és elkészítjük

  • közösségi média és Google hirdetések kreatív anyagait
  • landing oldalakat
  • mérhető linkeket
  • QR kódokat
  • kulcsszólistát

Árlistánk itt

Ajánlatot kérek

vissza a szolgáltatásokhoz

Címkék: , , ,