Ha a TE vállalkozásod is elérkezett már abba a stádiumba, hogy hirdessen, bizony tapasztalhatod, hogy mennyi kreatív anyagra, mennyi szoftver bekötésre, mennyi-mennyi szövegírásra van szükséged – és még a hirdetés el sem indult.
Most leírom ide is, újból, nyomatékosan.
Addig nem érdemes hirdetésekre költeni a pénzedet, amíg a weboldalad nem áll készen erre. Mik ennek a jelei?
- nincsenek jó űrlapok, köszönőoldalak, érkeztető oldalak
- nem tudod, hogy a GTM (tag manager) kapcsolódik-e az oldaladhoz
- nincsenek rendben az adatkezelési anyagaid
- ha még nem keresőoptimalizált az oldalad
- ha sosem volt kulcsszókutatásod
- ha még nincs tartalomterved, amivel az érdeklődőből vásárlót tudsz faragni
- ha nincs még bármilyen érdeklődő menedzselési rendszered
- ha nem gyűjtesz még email listát és nem email marketingezel
De ha már mindezeken túl vagy, akkor lehet megtervezni a reklámköltéseket.
Ha hirdetsz, ehhez hasonló érkeztető oldalak kellenek, amikre a hirdetésed forgalma irányul:

Egyik landing oldalunk legutóbb: https://minosegiirodabutor.hu/charta-szek-kenyelem-kifinomultsag/
Google display hirdetésekhez hirdetési kreatívokat készítünk, mostanában ilyeneket:


Szóval, ha eldöntötted, hogy hirdetsz,
pixelpontos képi anyagokra lesz szükséged, jól konvertáló címekre, szövegekre, működő mérési rendszerekre.
Fordulj hozzánk és elkészítjük
- közösségi média és Google hirdetések kreatív anyagait
- landing oldalakat
- mérhető linkeket
- QR kódokat
- kulcsszólistát