Webfejlesztés

 

Ma egy jól működő, értsd eredményes weboldal, ami igazán üzleti érdekeket szolgál, egy induló vállalkozásnál is elvárás – egy öregebb cégnél pedig egyszerűen a hitelesség fenntartásához IS szükséges.

A weboldalak kb. 2 év után elöregednek, ha folyamatosan nem foglalkozol vele. A változó technika is mindig ad okot a megújításra és a vásárlói szokások is időnként irányt váltanak.

Egyszerűen muszáj ráncfelvarrást végezni.

 

  • Ha van már weboldalad és ahhoz kéred a segítségemet, kutatással fogunk kezdeni. Google Analytics, hogy lássuk, mire, hogyan és kik használják most az oldalt.

 

  • Ha új vevők felén nyitnál, megkeresem a legjobb utat, hogy tudod őket megszólítani. Lehet, hogy egyszerűen a weboldaladon kell valamit másképp, máshova.

 

  • Ha új weboldalt szeretnél, először versenytárs kutatást végzek, megnézem az arculatodat, és a kitűzött üzleti céljaidat.
Ingyenes konzultációt kérek

Mindegy is, hogy az utak közül melyiket járjuk, a webfejlesztési/üzletfejlesztési munkám során a folyamatok a  következők.

 

Munkafolyamatok az eredményes oldalért

 

1. szakasz Persona – kikhez szeretnél szólni és milyen céllal. Összegyűjtöm az adott kitalált személyek motivációját, webes előképzettségét, a weboldal használat tipikus helyszíneit, és még ezer dolgot.

2. szakasz Journey – amikor összeírom, mit keres az oldalon, milyen lépéseken akar végigmenni, hol léphet ki menet közben, hogy tudom elvezetni az infohoz.

3. szakasz Function – amikor összerakom, hogy az oldal mivel szolgálja ki a felmerült igényeket (hírlevél, regisztráció, élő FB fal, stb.)

4. szakasz Wireframe – amikor leskiccelem, hogy a felhasználói utakat hogyan lehet logikusan oldalba szervezni.

5. szakasz  WP theme – ezekhez keresek egy WP sablont vagy csinálok egyet.

6. szakasz Content – amikor a megkapott tartalmakat átszerkesztem, fotókat keresek hozzá, tördelem, kiemelem

7. szakasz 90% – amikor elvégzem a kulcsszavazást, a formátumokat, a layoutot, oldalsebességet és még ezer dolgot

8. szakasz Launch – és azt készre csiszoljuk


web_wp_muvhaz

Árajánlatot kérek

Ne áltassuk magunkat – neked, mint a vállalkozásod tulajdonosának is rengeteg előkészítő munkád lesz

Sokan úgy vélik, hogy ha végre találtak egy “programozót”, aki nem is tűnik el 2 hét után (:-)´és ezzel le is zárul az őket terhelő munka. Nos, nem.

A weboldal készítési munkák oroszlánrésze a tartalommal van és nem annak megmutatásával. Kifejezetten webre írt, a webes olvasási szokásokhoz alkalmazkodó, naprakész szövegek kellenek, mégpedig nem kis mennyiségben. Ma már bőven nem elég, hogy “elérsz itt és itt”, az a névjegy. Egy weboldal ébresszen bizalmat a látogatódban, hogy értesz ahhoz, amit csinálsz, hogy igényes vagy, hogy magabiztos vagy és választ tudsz adni a látogatót foglalkoztató problémákra. Ez sok betű. A webes szövegírás egy külön szakma, ha nekiülsz, megérted, hogy miért. Nos, ezek a szövegek.

De mi a helyzet a képekkel?

Nem sokkal könnyebb az sem. .-) Mindenképp fognak kelleni imázsképek, amikkel a márkád pozicionálását végzed, és amik a figyelmet a tartalmadra irányítják. Ezek jellemzően csodálatos, nagy felbontású, hangulatos, profi fotók, még akkor is, ha a te termékedhez épp nincs közük. Weboldalra kellenek, mert az esztétikus oldalon maradnak ott olvasni a leendő ügyfeleid is. A trend az, hogy a fogyasztók már kevésbé várják el, hogy tökéletes legyél, ezért ezekből a fotókból nem sok kell, inkább egészítsd ki életszerű, rólad vagy a termékedről szóló természetesebb képekkel is. Nagyon fontos, hogy ezeknek a minősége is “fogyasztható legyen.

Ha webshopod van, akkor álljunk meg egy kicsit.

A termékfotók mindennél fontosabbak. Adott termékről minimum 4-5- képet tölts fel, ezek lehetnek használat közbeni fotók is. Sok webáruház tulajdonos ott bukik el, hogy ezekre a képekre nem fektet elég nagy hangsúlyt. Pedig minden képed egy lehetőség a meggyőzésre. Sokkal jobban hat, mintha mégegy bekezdést leírnál róla.

Azt el kell döntened, hogy a képek elkészítésére és beszerzésére mennyit szánsz, hiszen ha weboldal elkészítését kéred, az általában hozott anyagból történik. Ha még nincs meg a tartalmad, akár szöveg, akár kép, az első lépés, hogy azt elő kell állítani.

A legtöbb jó tartalom Nálad van. Az ügyfélszolgálatodban, a facebook csoportodban, a vevői reklamációkban és visszajelzésekben – ez egy aranybánya. Érdemes tehát kezdésnek ezeket is átnézni.
Konzultálni szeretnék