Vanmarketingesed

Bérelsz értékesítési marketingest? Veled is volt már, hogy törted a fejed, hogy fogod ezt a sok email megválaszolni? Bosszankodtál, hogy amennyi idődet elveszi a facebook, azalatt köthetnél új üzleteket is?
Olvastad, hogy ma a chatbot marketing, a tartalommarketing meg a landing page a menő, de semmi időd rá?

Bérelj magadnak szabadidőt!

  • A kiszervezés előnyei

aki nincs benne a mindennapi mókukerekedben, az könnyebben meglátja az új eladási lehetőségeket
ha szezonális a terméked, költséghatékonyabb így marketingelni
célszámokhoz tudod kötni a díjazást

  • A Da Capo Agency előnyei [mindent egy helyről]

mert akkor nem kell külön grafikust fizetned: az arculathoz, a hirdetésekhez, csomagolásokhoz, katalógusokhoz szükséges szerkesztői munkát is rám bízhatod. Adobe Photoshop, Illustrator, Canva

mert akkor nem kell külön programozót fizetned

mert meg tudjuk lepni a leendő vásárlóidat, és a meglepetés nagy versenyelőny. – Chatbotot építsünk, hogy Messengerrel is elérjük őket?

mert az email listád karbantartását és az értékesítés egy részét marketing automatizációra cserélheted, hogy mindig annak ajánlj, aki épp venni akar.

mert akkor nem kell külön fizetned a marketingesed konferenciáikért: a Da Capo Agencynél képezzük magunkat folyamatosan, hogy a legfrissebb tudomány szerint végezzük el a feladatot.

 

A tartalommarketing mindent visz. Nem kampány, hanem egy folyamatos értékadás a vevőjelöltödnek.

A leendő vásárlóidnak tele van a hócipője a reklámokkal. Úgy kell őt becserkészned, hogy először te adsz neki. Hogy mit adj?

Értéket. Olyat, ami miatt emlékszik rád. Nem, nem ékszer meg nyaralás.

Az adott problémájára add meg a választ, hogy aztán a problémáját a te termékeddel oldja meg. Egyik legforróbb téma világszerte ma a marketingben a vevőszerző tölcsér. Nálad is működni fog.

Eladási stratégiát készítünk neked, aminek megvalósításához marketing eszközöket használok fel, úgymint

  • a weboldaladat
  • az emailcímeidet
  • a közösségi kommunikációdat
  • a hírlevél kommunikációdat
  • a chatbotod, Messenger robotodat
  • a tartalommarketinged

(ami nincs még, az lehet)

 

Hogyan növelem az értékesítésed? Azaz hogy marad több pénz a zsebedben?

Felszabadult időt ajándékozol magadnak, amiben terméket fejleszthetsz, új üzleteket köthetsz, stratégiai kérdéseken törheted a fejed.

 

Ismered és használod már a tartalommarketinget? Ha a válaszod nem, vagy hümmm, akkor itt az ideje, hogy megismerd azt a reklámozást, ami nem (úgy) kerül pénzbe.

Értéket, válaszokat állítasz elő a célcsoportodnak, megoldod a problémájukat? Tudod, hogy hol veszíted el a vevőidet? A válaszok ott vannak az adataid között! Megtaláljuk.

 

Nem tudunk együtt dolgozni,

ha nem hiszel abban, amit csinálsz,
ha én nem hiszek a te termékedben
ha nem tudod megvárni az eredményeket
ha nem hiszel a számokban
ha azt mondod, ez időpocsékolás

Ez esetben költsd el a profitod jó részét fizetős reklámra.

 

Viszont Te vagy az én emberem, ha

“Marketingest béreltem. Megtakarítok egy alkalmazotti bér és járulékfizetést, teljesítmény alapján tudok fizetni a munkáért. Ez király!”

“Automatizáltam az értékesítésem nagy részét. Na nem én, hanem a marketingesem.”

“Az üzletemet hosszú távra terveztem. Most kell jó pályára állítani a marketing folyamatokat. Nem akarok tanulópénzt fizetni!”

 

Ha változtatni akarsz a hó végi számokon, ajánlatkéréseddel megtalálsz bennünket.

2018 januártól 1 partner helyünk van. Írj még ma, hogy biztosítsd magadnak a több vásárlót.


grafika_logo_fuletlenbogre01