m.me/veres1szinhaztarsulat

Adott egy 6000 fő feletti Facebook csoport, a színház követőtábora. A Messenger chatbot célja, hogy a nyári, 8 hetes fesztivál alatt ügyfélszolgálatként üzemeljen (cél 1.), őszi bérletet értékesítsen (cél 2.) és vészkommunikációra szolgáljon (cél 3.).

Cél 1.  A chatbot menüjével irányítja az érdeklődőket, abból tud tartalmakat választani illetve a weboldalra irányított forgalmat

Cél 2. Kilinkel a weboldal bérlet aloldalára, ahol a bérleti előadásokról kap infót

Cél 3. Esőnapokat kommunikált, erre élőben is szükség volt, egy előadás elmaradt, aznap ez az FB bejegyzést tevőknek erősítette meg az esőnap dátumát és a teendőket.

szinhaz_chatbot

A chatbot, mint online marketing eszköz, akkor a leginkább hatékony, ha beilleszted a kommunikációs stratégiába és annak részeként és nem öncélú mutatványként van.

A chatbot a színháznál még gyerekcipőben jár, de cél, hogy az évad alatt alkalmas legyen véleménykutatásra, előadás emlékeztetőkre és a jegyvásárlásra. Ehhez chatbot feliratkozó kampány készül majd, FB tematikus bejegyzések (írd be kommentbe, hogy szeptemberi műsor és töltsd le azon nyomban a facebookon belül).

http://veres1szinhaz.hu

http://mezesvolgyinyar.hu

 

Címke:

Leave a Reply