Ne már! Ennek külön oldal kell?

Nos, igen. Mégpedig azért, hogy segítse az eladásodat. Ha a weboldaladra irányítod, ott annyi minden elveheti a figyelmét!

Márpedig a marketing a figyelemért harcol.

Nem azért reklámozunk, hogy aztán a weboldalunkon tanácstalanul nézelődve bosszúsan elkattintson a leendő (Leendő??) vevőnk. Ha rögtön nem találja, amit el akarunk adni neki, akkor az üzletnek annyi.

A landing page funkciója az, hogy megtudja a vevő, milyen előnyöket kap a termékünkkel, és kattintson érte. Ez egy nagyon céltudatos szerkesztést és szövegírást követel meg tőlünk, tehát egy jó landing page oldalnak szigorú szabályai vannak – különben nem konvertál.

Készíts minden akciódhoz saját landing page oldalt, hogy a konverziód a lehető legnagyobb legyen.

Egy ilyen sablonnal, amit egy korábbi Black Friday akcióhoz készítettünk, szem elé teheted az éppen akciós termékeidet.

Megnézem élőben a Black Fridayt

Ha a terméked bonyolultabb és drágabb, akkor pláne szükséges egy oldal, ami csak arról szól. Az alábbi linken találtok egy ilyen bővebb sales oldalt, ami egy emailes kampány érintési pontja. Egy hosszabb eladási oldal, a szokásosnál részletesebb leírásokkal, ahogy a célcsoport azt megkívánja.

Ez a sales oldal a szülőknek próbál eladni egy magániskola szolgáltatást úgy, hogy emailben keresi meg őket, amiben ennek az oldalnak a linkjét kapják meg.

Megnézem élőben a sales oldalt

Címkék: , , ,

Leave a Reply