Hogy is kezdődik a munka?

Képzeljük el, hogy a megbízónk egy testedző szalon. Ha csak a facebookon akar jelen lenni (mint sok vállalkozó úgy gondolja, hogy az neki pont elég, nos, akkor beszéld le róla. .-)

A marketing eszközökből nem érdemes csak egyet választani – állíts össze egy 4-5 eszközből álló marketing-csokrot (instagram, snapchat, facabook, chatbot, stb.., email), de figyelj rá, hogy weboldal mindig legyen közötte, akár egy egyszerű felépítésű. Az a te és a vállalkozásod tulajdona és nem függsz más szolgáltatóktól(pl. facebook). Erre a weboldalra tudod irányítani a hirdetéseidet, itt tudsz részletesen terméket bemutatni, itt kötheted magadhoz a fogyasztóidat, itt adsz értéket neki, és nem csak magadat tukmálod rá.

Nos, az első lépés, hogy a fejlesztőddel összeállítjátok, hogy milyen tartalmakat szeretnél bemutatni a cégedről, milyen legyen az arculatod, mit akarsz adni a weboldal látogatóinak. Ezt először megtervezi a webdesigner, majd a sitebuilder épít belőle egy statikus oldalt (a kettő lehet egy vállakozásban, ahogy nálunk is). Általában a főoldal megtervezésével szoktak kezdeni, de érdemes 2-3 aloldalt is megterveztetni. Az elképzelt testedző szalon statikus weboldala a tervezést követően:

Megnézem élőben

Ekkor készen áll a design, amit egy tartalomkezelővel össze kell gyúrni, hogy átadás után te magad is könnyen szerkeszteni tudd – ezt végzi a fejlesztő. Így néz ki kattintható állapotban a példaként nézett testedző szalon, Wordpress tartalomkezelőben.

Bátran próbáld ki a menüpontokat!

Megnézem élőben

Címke: , , ,

Leave a Reply