[Igen, jó döntés volt megnyitni a levelet és kattintani!]

Hogyan lesz a Future School-nak profi marketingje, még mielőtt megnyitja kapuit?

KIHASZNÁLOM AZ INGYENES KONZULTÁCIÓT

Legyen a Future School olyan modern a marketingjében is, mint a pedagógiai programjában.

Hogy ez miért fontos? Hogy azokat a modern, jövőbetekintő szülőket, akinek a gyermekeire számít, 2018-hoz méltó marketinggel érje el.

De ezt hogyan?

Álljunk csak meg!Ez egy iskola, nem egy termék!Hogy is van ez?

Na és?
Mi a különbség a jó termék és a jó iskola között?

Kommunikációban semmi.


Kell-e egy iskolának marketing? Kell, mert egy drága szolgáltatást kíván eladni.
Ráadásul egy olyan szolgáltatást, ami hosszútávú elköteleződést vár el a vevőitől és a legfontosabbal foglalkozik.

A jövőnkkel.

Future School! Te vajon mit tehetsz az indulást megelőző időszakban?

Ezután már csak dőlj hátra és nézd, hogyan telnek meg az osztályaid évről évre.

És ünnepelj, hogy egy igazán modern iskola vagy.

Kihasználom az ingyenes konzultációt

És akik már minket választottak. Közös bennük, hogy Veresegyházhoz kötődnek és induló projektek gazdái

Prehodáné Nagy Éva

Prehodáné Nagy Éva, Katolikus Gimnázium, igazgató

"A Katolikus Gimnázium zöldmezős beruházásként alakult Veresegyházon. Az alapítás, érdeklődő gyűjtés és felvételi kommunikációs szakaszban dolgoztunk Mádi Hajnalkával, aki létrehozta hírleveles rendszerünket, amire az email marketingünket építhettük, kezelte a folyamatos kommunikációt és elkészítette a gimnázium webes landing page-jét, aminek fő célja a tájékoztatás és feliratkozó gyűjtés volt. A kampánnyal 358 fő érdeklődőt gyűjtöttünk a két osztálynyi (60fő) induló helyekre. Sikerrel zártuk az együttműködésünket."

Venyige Sándor

Venyige Sándor, Veres 1 Színház, igazgató

"A Veres 1 Színház nyári fesztiváljának marketingjéhez, a Mézesvölgyi Nyáresték szabadtéri fesztivál kommunikációs tervezéséhez kértük Mádi Hajnalka segítségét. A közös munka nagyon hatékony volt, a fesztivál 97%-os jegyeladással zárt, amely sikernek a marketing munka is részese volt. A stratégiai tervezést, a szakszerűséget és a pontos lebonyolítást emelném ki az együttműködésünkből. No és a jó hangulatot."

Varga Kálmán

dr Varga Kálmán, Veresegyház Városi Múzeum, igazgató

"Egy kisvárosi Gyerekmúzeum majd Városi Múzeum arculati kérdéseivel fordultam Mádi Hajnalkához (Da Capo Agency), és a munkánk végén kaptam egy új logót, arculati kézikönyvet, majd még számos online marketing tanácsot és megvalósítást, végül egy (két) weboldalt, ami az én nonprofit tevékenységemnek szuperül megfelelt. Köszönöm a közös munkát!"

KIHASZNÁLOM AZ INGYENES KONZULTÁCIÓT

A marketinges szemlélet
a Future School-nak bevételt jelent.

A Future School-nak profi marketingje lesz, mert anélkül sokkal nehezebb.
Ha a marketinget szakmai alapokra építi, akkor a vezetőség is megnyugodhat, mert

Merjünk igazán nagyon álmodni!
Dolgozzunk együtt a Future School sikeréért!

Mádi Hajnalka

Mádi Hajnalka || #marketing #design #webfejlesztés

A gombra kattintással a weboldalamra jutsz, ahol tudunk időpontot egyeztetni.


KIHASZNÁLOM AZ INGYENES KONZULTÁCIÓT